8.E JANUARI

God morgon till er. Jag är dödstrött för jag har fått sova 32 minuter i natt.  Tessy vaknade till o från hela natten och Jessica trodde att klockan tre på natten var den perfekta tiden o börja leka  göra MAMMA galen leken. Till slut somnade jag klockan sju på morgonen och när jag då hörde plingande på dörrklockan var klockan bara 7:32. Så 32 minuter fick jag blunda. De som kom hem var MANNEN och Carmen Ly. Hon hade fått följa med mannen till jobbet i natt. Så glad hon blev. Det var första gången hon skulle få göra det. Hon var så himla viktig. Hon packade noggrant sin väska med böcker , täcke och en matlåda. De skulle köra hela natten, men hon ville vara med. När de kom hem var hon så lycklig o berättade hur MANNEN jobbade och hur han hade pratat massa strunt om mig till andra män. Tydligen ska mannen vara rädd för den där monstret hemma, mig alltså.
 Carmen Ly har verkligen en bra dag i dag för i dag ska vi gå till hennes nya skola och titta runt. Ja, hon ska byta skola. ÄNTLIGEN !!!!

tarja

Vad skönt att hon får byta skola!!! Kanske blir det bättre nu.

annsan_s

Visst är det. Fast jag jobbar i morgon, hoppas det inte är så kallt då. Här är det - 25



Ha en bra fredag trots kylan.

Kram

lisa

Rösta på nummer två i Mickes blogg, här:

http://www.bloglovin.com/m/63978130/0

roos

sv: haha ellerhur! 32minuter är inte mycket sömn!

E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Gottigt :D Allt bra med dig idag ? :)

Anonym

usch så kallt , vad ska ni hitta på?

här är det -15

kram

idacenterlid

Sv: Haha !



Vad jobbigt att du inte fått sova något! :(

N I L M A

fy vad jobbigt med så lite sömn :(

Ellis

Gud vad jag är glad för er skull!!!! :D

Anki

Jag ska läsa din hemliga blogg senare i kväll,

Kan tänka mej att det var spännande att vara med pappa på jobbet



Kram

andreakarolina

Hej! Tack för din fina kommentar! :)



Härligt att Carmen Ly ska få byta skola! Hoppas det blir bra för henne nu!



Kram AndreaKarolina

Jessica

Härligt att hon får byta skola. Hoppas det blir mycket bättre!

Kram