9:E JANUARI

God morgon till er i stugorna. Ja, jag vet jag låvade en fortsättning till min berättelse i går, men vi fick strömavbrott i går och ni vet ju vad det betyder. Ingen ström= ingen dator. När  vi då fick tillbaka strömmen han jag inte skriva färdigt det för tändstickorna lossnade och mina ögonlock fall ner. Men jag låvar det kommer i dag. Senast 20.00. Ok 19:53.


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

 I dag är det ju lördag och ni alla vet ju vad det betyder. Så klart är det loppis. Har en hel låda med saker jag har köpt veckorna innan som  jag fortfarande inte har hunnit o visa er, men det blir väl snart hoppas jag. Det var tydligen allt från mig just nu för Tessy har börjat protestera och tycker att det räcker ny med bloggandet.
 Ha en bra lördag och försök o stanna inomhus om det går för det är kalllt. Minus 24,5 grader just nu.
attis

Gomorron i stugan. Idag har vi bara -6 här. Hoppas inte kylan kommer tillbaks. Ni får hålla er inomjus idag så ni inte fryser fast. Ha det bäst.

Kramrn

Anki

Är du på loppis varje lördag???



Kram

Gun

Godmorgon! Ska bli kul att läsa fortsättningen sedan.

LIENE

sv: ja det är väl det många fastnar vid hos en blogg men jag tänker inte bli för personlig, varför på en blogg för liksom, hellre irl men jag är ingen sån som får ut allt jag har.

Hanna

Vilken härlig bild, snacka om frestande. Ler.



Ha en fin helg.

Emmelist

den var jättebra :D allt bra med dig idag?

mina

Hoppas att du får en skön lördag..

Simone

ah, loppis - det älskar jag :D

Em

Kom snart tillbaks!! :D

pelle

hasha, sicken måltid det där du! ;D

Qb

hehe ja du :p