ÄNDRADE PLANER

Jag hade tänkt o fixa så mycket i dag, men nu har allt förändrats. Jag hade tänkt o göra färdig min överraskning, men nu vet alla redan om det så där fick jag.. Ja, ja bättre lycka nästa gång.
Halva dagen har gått åt skolan igen. Jag har gjort något som jag aldrig har gjort tidigare, men jag orkar bara inte. Jag vet att jag inte har gjort fel, men för mig spelar det inget roll en bild mer eller mindre. Jag vet att det är inte det saken handlar om och nu får de väl hitta på en ny anledning o klaga. Får se vad det är den här gången ?
 Fick ett telefonsamtal att vi ska få middagsgäster om två timmar. Ja, där gick min plan o skriva fortsättning till båtflyktings berättelsen,men men ni överlever håppas jag. Det ska i alla fall bli roligt med gäster. Hoppas de har andra kläder med sig för det här kommer o bli kladdigt.
 Skulle bara säga ett stort tack till alla som har nominerat mig HÄR. Nomineringen stängs klockan sex i kväll, men det verkar inte så att jag kommer med. Men jag är jätte glad ändå(nu ljuger jag). Så klart vill man vinna. Vem vill inte det ? Men jag är super glad till alla er som har nominerat mig.
STOORT TACK !!!
 Nu måste jag stänga av datorn och börja packa här . Hoppas att jag hinner o skriva en kvällsinlägg, men det tror jag inte. jag har ju större problem än så. Jag har tappat bort min man ....

TILL ALLA MINA FINA BLOGGLÄSARE RÄNKA ER PUSSAT. TA DEN O SKICKA VIDARE.. EN PUSS HAR VÄL INGEN DÖTT AV ?


mina

söt bild :) ha en skön helg...

Linn-lay

åhh tack snälla :D

Erika

sv: okej :)

Bella

hahaha jag tror iaf jag skulle bli en rolig barnvakt till dom :) jag brukar vara rätt barnslig och löjlog :D

alexadnra

tack:D

Gun

Vad synd att din överraskning blev avslöjad. Hoppas det blir en trevlig kväll med dina gäster.

Felicia

sv: Visst är dem :D

Em

Är mannen borta? Å gud vad skönt!!! :D

JULIA - fashionbyjulia

SV: Visst är dem läckra! ;)

Söt bild :D

evelina

klart jag är :)

b.esa

haha ja precis :P

vesna

Hoppas du får de underbart i helgen :D

familjebloggarna.se

Grattis! Du är en utav dom nominerade till 2009:s Mammablogg! :)



Tipsa gärna dina läsare om detta!

http://familjebloggarna.se/2010/01/family-blog-awards-2009/



Mvh Familjebloggarna.se

Jennie

hahaha gud va söt :D

thakock

Kan man bli av med dom? Hur gör du? ;D

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Jag har röstat på dig på famijelbloggarna :)

Förvirrade Morsan

sv; jo, man gör väl det... känns nog bättre bara jag kommer igång=)