BASKER

Vi sitter o fikar och Carmen Ly går igenom lite av mina saker jag hade hittat på övervåningen. Spännande för henne o se vad mamma lekte med som liten. Hon hittar något som liknar en mössa...

CARMEN LY: Är det en mössa ?
MANNEN: Nej en cykel faktiskt.
CARMEN LY: Det är en basker väl ?
MANNEN: Nej, en moped faktiskt.
CARMEN LY: Nej, det är en basker. Jag kan leka Jönssonliga nu. Jag kan vara SMARTIS.
MANNEN: Så mycket fantasi kan man inte ha.
roos

sv: ja det gör jag! :)

Bitterfittan

ja det har du rätt i. det kommer nog inte vara så roligt när de inser vad deras pappa har sysslat med. allt bra med er lilla familj? (:

Martina

haha va gulligt sakt:)

LOSAN

Hah, vad sött :)

♥ HelloNicki

Hello sötis!



Vad härligt att du haft en bra nyårsafton. Vad hittade du på?



KRam!

GÖZDE;

Åh ja, man blir så glad utav låten :)

emma

hej gumman.. ja tänkte på en sak.. hur kommer de sig att du kallar din man för mannen i bloggen och inte hsn namn?

kram

Renee

En basker kan man alltid ha nytta av! eller?

KAJS VÄRLD ♥

haha