BILEN LEDSEN....

Mannen har kommit på att han ska ha en handduk på bilens framruta(heter det så ?) för att han skulle slippa skrapa den på morgonen. Så klart ska han ha det om han vill vem är jag o säga emot stora starka MANNEN. Dock frös handduken  fast i vinrytan och såg ut så här på morgonen...



När jag o Jessica då gick ut tittade hon på mig frågande och sa: BILEN LEDSEN ?
simone

hahahaha, smart ;D

Anki

Bara jag läste detta så tänkte jag , det kan han väl ändå inte göra , hhahahaahahahhaa,

Han skulle ha frågat mej först då hade jag sagt ta en en tjock pappkartong, ja inte lägga kartongen på rutan, utan veckla ut alla sidorna, hhahahahahaahaha



Kram

evelina

nej förhoppningsvis inte :D

det finns ju såna där skydd man kan köpa och ha över framrutan :P

DONKEN

hahhahaa, gick inte så bra som han hade hoppats på där då. ja, jag tar gärna dina bröst, haha :D blir lite svårt dock, men de löser vi på nå sätt. ;) pöss!

Miss Dramaqueen

Hahahahaha...träligt!



Svar: jodå, jag har försökt få mina föräldrar att bli så..misslyckades dockXD

idace

Åh vad gulligt ! :')

Qb

visst äör hon söt

Gun

Hahahahaha! Stackars bil;D

M

Hhahahaha! Sjukt kul!

Malin

Använd en stor matta nästa gång! ;)



Sv: Flickan är nyfyllda 2 år och pojken är 3 år! :)

madelen

Ja jag går omvårdnad och jag vill jobba på sjukhus på en barnavdelning sen när jag är färdig.



Bara för att man är lärare så får man inte gör vad man vill, men allså även om jag inte skulle slå dom så skulle jag kunna tvinga dom att lyssna på vad jag har att säga och har väldigt go lust att göra det för blir så förbannad på sånna lärare så att jag skulle kunna döda dom eller något

Em

Stackars bil, klart den är ledsen! Skämma ut den med en handduk så där! Det körde kanske en riktigt pingla till dambil förbi som hånlog åt er hanbil... :D

Petter-Nicklas

Klart att bilen blev ledsen. Det måste ju ha varit kallt åt den. Tycker att ni ska skaffa en hundkorg och en stor, varm filt åt den!

Martina, hobbyfotograf och mamma

haha stakarn de är inte alltid lätt:/

ABSSOLUTAARNELA

haha tack! :D

Erika

sv: hehe okej ^^

JULIA - fashionbyjulia

SV: Eller hur, gillar de också :)

Haha, snyggt med en fastklistrad handduk ;D

annsan_s

De var ju bra det! Hahahaha.man ser inte att det är en handduk ens..Fniss.. Kram

Jennie

hahaha :)

K

haha men guud så gulligt!!! "Bilen ledsen?" =D



Jo, det är lätt att glömma bort dem även om de står där mitt framför ögonen ;P Speciellt om de gnisslar och lever om för du skyller man gärna på det =P



Så bra, det viktigaste! =D