DAGENS DILEMMA

Hur får man rollen med en liten hål igenom det dår ?



Man funderar o funderar...försöker o slå igenom den..ringer mannen o skäller ut honom (allt är ALLTID hans fel).
Mannen fixar allt= går o köper en ny roll.

Kanske skulle han tvätta fönster o ta hand om maten som har hamnat mellan fönstrerna. Då slipper barnen leva på vatten o bröd.




PS.
Ja älskling. Allt du säger.
PS PS.
Har du tvättat mina byxor ?
MANNEN
emma härnqvist/perfektion

aj aj aj :) tur de löste sig!



och tack! jag rtivs väldigt bra på jobbet..

Linda - ndaiL

Usch..hoppas dom har fel!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker ju att filmerna varit ganska dåliga men böckerna är skitbra =)

Anonym

besök min nya sexblogg!

Diana

Har ni lyckats få in brödsmulor mellan fönsterna? Eller är det flugor? Haha!

Daniel

Tur att det löset sej till slut!!

sannie

hihi, i love it :)

händer idag? ^^

N I L M A

haha låter illa!

DONKEN

hahaha men du skriver ju snabbare än jag hinner kolla. ;) det var ju massor med inlägg här som jag missat.