DAGENS SKRATT

Jag har varit lite nere i dag och haft så himla ont i huvudet och sen läste jag det HÄR i beesa.blogg.se. En gott skratt kan verkligen göra ens dag.

Upptatering: Det här inlägget hos Peter-Niklas har nu tagit bort mit huvudvärk helt

Tack snälla ni !! Jag har nu sparat 39:50 på alvedon kontot.
evelina

jo sant :D

Ellis

Haha söta Kadri!!! :D



Sv: jag skall väl försöka blogga också!? :O

ELLEN - eecederholm.se

tacktack!

b.esa

haha ja verkligen :P

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja det var ju en stor summa du sparade in där ^^



Tänk på att om du knaprar för mycket alvedon så kan även de ge huvudvärk.

angelica

tack snälla du, va gullig du är =)

Sara

En scrapbook till min bonussyster som är i Usa =)

Fast jag kan inte lägga ut bilder på den på bloggen, .. eftersom hon kan se <=)

Bitterfittan

me too ;) allt bra ikväll?