DÖDSSJUK

Jag har blivit sjuk. Jag som trodde att om man äter mycket apelsiner som ska innehålla c vitaminer att då blir man inte sjuk. Jag har ätit upp hela 5 kilo, men sjuk blev jag i alla fall. Kanske om man äter  för mycket får man en motsatt effekt och blir dödssjuk ?
 Jag ska lägga mig och tycka synd om mig själv och vi hörs ikväll. Ja, om jag inte har dött förstoss.
Renee

Stackars dig som är sjuk, ja det är kanske inte bra att äta för mycket av det goda.

Sv:jag har ockås rotfyllt en tand, var rädd att den lilla rensstickan skulle fastna i tanden.

emma, ung mamma åt julia [foto]

ja verkligen, tänk att få ett räkningsfritt år.. va underbart det skulle va! :D

lukes

Grattis grattis grattis! Du är vinnaren av veckans blogg. Hoppas du har fortsatt underbar dag. :)

Gun

Stackars dig! Krya på dig:)

Rebecca

indeed :D

Anonym

- danke!

Josephine

har du också dåligt immunförsvar? :/

Carolina

Men usch haha, så får du inte säga :P Haha, överlever du i snökaoset idag?

Em

Är du inte rädd för att få apelsinhud= ;D

Krya på dig!!

alexadnra

sv;ellerhur:)

janine

Tack så mycke :D

Usch tråkigt o va sjuk :((

Krya på dig!

yasmine modell fru och mamma

krya på dig. massa kramar

sanne-madeleine

Hej, allt bra? :) <3

Ida

Jadå det har bara gått bra på inskolningen :)



Krya på dig då :)

Ellis

Haha det kanske är så?



sv: gud vad glad jag blir, trivs HON? :)



Haha du kan få min mamma!!! Hon hotade med att sätta 4 skinkor idag om jag ej åt frukost igen hahaha.



Ja jag väntar, dock missar jag så mkt i bloggvärlden just nu att ja är rädd för o missa! Du får säga till när de är ute okej? :D

Ness

krya på dej!