MITT 2009

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jag skaffade en helt onödig blogg.  Fick en insändare publicerad i tidningen. Blev interviuerad av tidningen. Var på privat klinik(en stor upplevelse) Var snäll mot mannen en hel dag.
2. Höll du några av dina nyårslöften?:
Jag håller de aldrig. tror inte att nån gör det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej. Men en blev mormor till världens vackraste bebis flicka.
4. Dog någon som stod dig nära?: Inte som jag vet.

5. Vilka länder besökte du?: Räknas att man har varit i Hallsberg ? Besöker ju Sverige varje dag eftersom jag är båtflykting och här på besök.
6. Är det något du saknar år  2009 som du vill ha år 2010?:  Inte alls. Är 2010 kommer o bli så mycket bättre för jag har lärt mig så mycket.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 26 maj. Carmen Ly blev misshandlad i skolan och de skyldiga blev aldrig straffade. 2 december. Carmen Ly fick ännu en gång blåmärken och den skyldiga blev inte straffad. Sånt glömmer man aldrig som mamma.
8. Vad var din största framgång 2009?: Det var många. Fick mannen och sätta upp vardagsrumslampan efter 6 års tjatande.
9. Största misstaget?: Anställa en helt otyglig byggföretag som fortfarande inte har gjort klart sitt jobb. Trott på Carmen Lys mentor. En hård läxa lärd båda gånger.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Jag är blondin. Det säger väl allt.
11. Bästa köpet?: så många loppisfynder. vet inte vart man ska ens börja.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: hobbyartiklar. helt kär i pandurohobby
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Många härliga konversationer mellan mina fina bloggläsare. Många fina skratt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Det är alldeles för få tyvär.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Ledsnare för allt trubbel vi har haft med skolan. Många sömnlösa nätter och många gånger har man känt sig helt uppgiven
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Kan inte skriva det just nu i den här bloggen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Oroat mig. men jag är sån person. inget o göra åt. 
18. Hur tillbringar du julen?: Hemma med min mamma och alla mina 3,5 barn. 
19. Blev du kär i år?: Många, många gånger. Jag skojar älskling !!!
20. Favoritprogram på TV?: CSI, Grays, I dol var bra i år,Desperata hemmafruar och alla andra program man kunde sova till
21. Bästa boken du läste i år?: Äcklig. Otroligt bra bok. 
22. Största musikaliska upptäckten?: Va ??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag önskade mig en jorden runt resa, men mannen är för snål
25. Något du önskade dig men inte fick?: Önskade att vår ytbygge skulle bli fint, men det blev en besvikelse.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: ammade, tvättade, städade, lagade mat, jobbade, ..ja, levde lyxliv alltså. Dagen efter fick middag på Mc Donalds.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja, men det kommer aldrig o hända. göra mannen frisk.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Klädstil ? Har ingen.
29. Vad fick dig att må bra?: Kramar o pussar från mina barn och mannen. Mina favorit bloggläsare som lämnar så fina kommentarer och sommarvärme
30. Vilken kändis var du mest sygen på?: Mig själv hahahha . sergöst ingen aning. Cloony ?
31.Vem saknar du?: De som inte finns bland oss levande längre.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Nya människor ? Det är mera gamla bekanta som har blivit vänner.

Listan är stulen från div. bloggar jag har sett den i dag.
LOVISA

3,5 barnsmor ? :Phihi, fattar inte ..jag som är trög ;) gott nytt år btw!

Simone

Haha ja cloony är inte fel :D

Emelie

Sv: Ja det var en del :)

Åh tack ! Hoppas din dag var super !

Gott nytt år och god fortsättning

thakock

haha spännade år! Tradigt med skolan bara! =/



sv: Haha, nej inte granen! ;D

Men tomten o snögubben är nere från balkongen! =P



sv2: man tackar! =D

JULIA - fashionbyjulia

SV: Det gör den verkligen! Detsamma till dig :-)

Hoppas du får en trevlig kväll ;)

Erika

sv: Tack ;P

Ellis

Hahahah vilka härliga svar du har! Förutom dem angående Carmenm blir ledsen över att de aldrig blev rätt, att de skyldiga straffedes.. Världen är hård. MEN KÄMPA PÅ!