FAMILJEN ANNORLUNDA

På måndag klockan 20.00 är det dags för familjen annorlunda säsong 2. Ska bli så spännande och börja följa dessa fantastiska familjer igen. Jag älskar fulständigt serien. Tycker att det är underbart med storfamiljer. Många är så negativa mot folk som har många barn och tror att de skaffar barn bara för att få bidrag. Fattar inte hur folk kan vara så elaka.
Skulle mannen gå med på det skulle jag säkert ha 10 barn, men han är lite motsrävig. Det var tydligen jobbigt för honom o föda barn. Och sen fick han göra sin egen macka morgonen därpå för jag fick vara kvar på BB. Skönt att jag kom hem redan 14 timmar efter förlossningen så han fick lunch i alla fall.
 
 I år blir det 2 nya familjer o följa. En av familjerna har blogg som du hittar HÄR.  En fin familj med nio barn och en till på väg. Ska bli spännande o få se hur de klarar vardagsstressen med så många busiga barn. Mamman verkar ha underbar humor.

10 barnsfamiljen som var med förra året är även med i år. De har sålt huset nu och flyttat till lägenhet. Deras blogg hittar du HÄR. Massa fina bilder och underbar läsning.

Säsongen ett med bilder och deras bloggar hittar du HÄR.

Någon annan som kommer o titta på programmet ?
ida

svar: okej, hehe :P

Mathilda

Svar: Nejdu, det är det inte! Men dumma mamma var och jobbade idag, och storebrorsan är ju i Thailand, så ingen hjälp av någon bra fick man. :S

Malin

Tack för länken till "tiobarnsmamman"...ska också följa det programmet;)

Sarah Stacy Moatamid

Sv; Tack så mycket! :D Men klart att du kan fixa bloggdesigns, du har ju en grym design själv ;)

Malin

Åh, vad mysigt att det börjar! :)



Sv: Tack så mycket! :)

Gun

Jag har inte sett det förut så jag vet inte. Kanske jag kollar på första programmet och ser om det är något för mig. Jag har ju mina småbarnsår bakom mig, så jag är inte lika intresserad längre, men det kan ju vara roligt ändå.

Anki

Det programmet gillar jag oxå



Kram

GÖZDE;

Hahah ja :) och Lauren Conrad :)

K

Ja jätteskönt! Blev superglad! =D



"Det var tydligen jobbigt för honom o föda barn. Och sen fick han göra sin egen macka morgonen därpå för jag fick vara kvar på BB. Skönt att jag kom hem redan 14 timmar efter förlossningen så han fick lunch i alla fall." haha



10 barn är inte illa =P jag som tycker vi är många i min syskonskara på 6st (och min syster har 5 barn =P )

S

Fin blogg! :)