FINA VERTBAUDET BARNMÖBLER

Tittade igenom Ellos nya katalog och såg att de har tagit in mera Vertbaudet barnmöbler och vägg dekorationer. Så glad jag blev. Jag har ju älskat deras möbler länge och beställde förra året från England några saker till Jessicas rum.
Fyndade även i somras den gröna sängen och nattduksbordet på ellos. Nu har de dock höjt priset på den igen. Jag hade turen o betala bara 600 för sängen och 199 för natduksbordet.
 Vertbaudet barnmöbler är inte det billigaste kanske, men det är så himla fina och man kan ju köpa några saker när barnet fyller år eller till julklapp som jag gjorde förra året.

De fina blomlådorna säljs 3 stycken i en paket. Jag har satt fast en på stora svarta tavlan så de kan ha sina kritor där och andra två ska jag ha på barnens lekstuga som blomlådor.
3 stycken blomlådor kostar 199 kr på ellos.se HÄR

De färgade trälådorna kostar 129 kr styck och passar in på IKEAs expedit.


Fina smyckeskrinet kostar 179 kr



Spegeln kostar 199 kr och har tre knoppar som man kan hänga smycken eller väskor på

Fina wallies kostar 149 kr, finns i flera mönster

Jag tror att en rosa låda och en smyckeskrin åker i kundvagn i dag. Just nu får man dessutom 30 % rabatt på dyraste varan så jag passar på. Kommer o spara de tills Jessica fyller år då får hon de till present.


emma

hehe okje, nje förstår de.. sen är de lite svårare för er med 3 barn och som är lite äldre..

Sarah Stacy Moatamid

Sv; Åh, tack så mycket! :D Vad glad jag blir, kanske ska söka till idol, hihi :)



Jaa, vi är ganska lika, men har oerhört olika personligheter ;)

Ellis

Nu blir mannen fattig!

it's fliz

sv; tack såmycket! (: satt uppe hela natten och gjorde det haha.



längtar till att bli mamma och få köpa bebis saker :D

Anki

Helt perfekt



Kram