GOTTEGRIS

Medans de andra familjemedlemmar som lever lyxliv äter frukost fortfarande äter jag godisar vi fick i present i nyårsafton. Jag är en riktig gottegris. En mycket, mycket dålig vana o byta ut lunchen mot godis.
Familjen har nu sovit ut. Jag får väl lägga mig tidigt i kväll. Är dödstrött, men det gör inget, jag har ju tändstickor hemma.
 Snart ska vi till skolan och Carmen Ly går runt här och kan inte vänta.
Har tänkt o visa upp lite saker jag har köpt senaste tiden. det var länge sedan, men det har varit mycket nu runt jul o nyår. Ska kanske skriva fortsättning på EN BÅTFLYKTING BLEV TILL. Får se om det finns intresse och vad jag hinner med.
 Nu måste  jag dock börja fixa familjen i ordning. Mannen springer runt och letar på andra strumpan. Tydligen har jag ätit upp den.

Mirza

sv; vad kul att du tycker om serien! Du är alltid välkommen till Glee bloggen för att läsa om våra stjärnor!

thakock

Jag vill höra mer! =D

Qb

hehe ja

ABSSOLUTAARNELA

tack :)

Hur mår du då? :)

evelina

jo de e alltid kul :)

Bitterfittan

haha får nog göra det ;) har ni en bra fredag?

Ness

man måste ju få bjuda på sig själv D:

Ellis

strumpa är noginte lika gott osm godis, tell the man that!

Jennie

haha jag brukar med byta ut lunchen mot godis ;P

Anki

Dagen efter Elvis Presleys fördelsedag, fyller jag år, hahahahahahhahahaa

Därför jag sjunger så bra och kan vicka på höfterna,hhahahahahahahahaha



Kram

Jessica

Vill absolut läsa mer om det! :D