GRATIS BOK MED POLLY

Just nu får man en bok helt GRATIS när man köper 2 paket POLLY. Såg de i går på ICA och jag var ju tvungen o köpa. Hur kan man motstå  något som är så himla gott och dessutom få en bok helt gratis. Det finns olika böcker o välja mellan, men jag valde MARIAN KEYES  är det någon där ? Verkade som en riktig tjej bok. Nu måste jag bara hitta tid för att läsa den...

Diana

Gäller det på alla Ica? I så fall så är det ju fullt befogat att köpa Polly (den utan den mörka ska det vara)!



Sv: När det gäller besökare i bloggen så gäller det att vara aktiv (= inte ha något liv). Man får skriva till andra och ha dialoger. Nu är jag inte ute efter höga siffror utan jag vill hellre att folk ska läsa min blogg för att de gillar den, men de måste ju hitta den med. ;)

sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

Jessica

Nästan så att man måste köpa Polly idag då. En bok är aldrig fel.. helst inte när den är 'på köpet'. :)



Ha en skitbra fredag! (:

vesna.blogg.se

mums :)

Ellis

VA? jag vill också då!!! är de så i alla ICA?