HÄLSOSAM LIVSSTIL 2

OK. Jag vet att det här är pensionärs varning , men jag tittade på TV4´s morgonprogram i dag. Vad ska man annars göra när man är vaken innan de andra levande(läs: kloka) människor vaknar.
De hade en sån där blomster människa där och eftersom mina fingrar inte tillhör bland de som har gröna fingrar tänkte jag o lyssna. Hon berättar då att man ska inte lägga blommor på bordet bredvid frukt för frukt ska ge några avgaser(??) från sig som gör att blommor åldras snabbare och därför vissnar de så snabbt. Ok alltså inga blommor nära frukt. Men jag då ? Får jag vara nära frukt eller åldras jag i illfart varje gång jag går förbi fruktdisken på ICA? Och vad händer när jag stoppar i mig en apelsin eller ännu värre 3 kilo av de ? Jag tyckte jag såg ut lite sliten i morse när jag tittade i spegeln. Jag kan bara tänka med skräck hur gammal jag ser ut när andra tittar på mig. Man vet ju att man ljuger för sig själv,men snälla berätta sanning nu. Ser jag ut 85 ? 95 ? Var snälla nu mot gamla tanten.
simone

haha det har jag inte tänkt på, ska enast gömma mina frukter hemma :D

Ellis

Hahaha du underbara toka, 95 är alldeles för ungt för dig. 145 ser du ut o vara!

Caroline - Mamma till Julia

Hej. hittade hit genom darya.

Riktigt häftig design på bloggen! :)

va söta dina flickor är! hoppas ni får en mysig helg.