I FLYKTINGFÖRLÄGGNINGEN

Har nu kommit till flyktingförläggningen med Carmen Ly. Har sålt min vigselring för att kunna låna dator från fångvaktaren. Eftersom man får bara ta ut det från landet vad man kom in med får minstingarna stanna hos MANNEN. Packa gick snabbt. Fick låna en tom ica plastpåse från MANNEN, det var snällt av honom. Packade ner två par stringtrosor och bibeln, aldrig för sent o bli kristen. Har nu sminkat mig , man vill ju se fin ut. Man vet väl aldrig vem man kan träffa här. Vem vet man kanske hittar en ny svensk o lyra.
 Tror MANNEN sover fortfarande...
Bitterfittan

haha jag är nog det ;) allt bra idag?

thakock

Stackare! Jag kan skicka lite grejor om du behöver något ;D

(¯`¬•» ★ B E L L S★

tack :D



jaha okejokej *:)

allt bra idag ?

Em

hahaha! Men stackars! Men hade du stringtrosorna med dig när du kom till Sverige? Hur skall du få skickat tillbaks ICA-påsen till Mannen? Fångvaktaren hjälper dig kanske?



Hahaha! Hur många gånger har du varit i flyktningförläggningen förresten? Du låter rätt van? :D

alexandra

kolla videon:

http://www.styleimport.com/Shop/Index.php?sArtModelId=CK017B

jag tycker den var super cool! :)

E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Okej ! Vad ska du göra ikväll då ? :)

ABSSOLUTAARNELA

va gör du? :)

kramar!

Emmaa

Okej :).

Ja precis !

Gun

Hahaha! Smart av dig att ta med stringtrosorna:D

Josefine- mamma till Olivia

användbar packning ;)