INGEN SOM LYSSNAR PÅ DEN LILLA MÄNNISKAN

Jag hade ju namninsamling i går och alla er som var trötta på snö o vinter skrev på. Jag skickade då in den och sa att vi vill ha sommar och det är NU !!. Men vem lyssnar på den lilla människan ? INGEN  för det har börjat snöa igen. Snälla någon som har en flygbiljett till Thailand över ? SNÄLLA !!! Jag kan ge mannen i utbyte.
Martina, hobbyfotograf och mamma

hehe, den såg inte jag kankse var mitt namn som saknades för att de skulle sluta hihi!



Urch man blir så les på de här vädret vår coh sol kom nu:)

qb

hehe ok

Linn-Lay

Godmorgon, kikade in och ville brar önska dig en trevlig dag:)

roos

sv: tackar tackar.. allt väl med mamman?

Jennie

haha :) får klaga på vädergudarna..

Diana

Sv: Visst ser jag likheter mellan henne och mamma mia tjejen! Söt tös!

Vi ska flytta till en lägenhet, lite mindre än den vi har idag men helt nybyggt. Det är en trea vi ska ha på 71 kvm. Därför ska det rensas och vi vill ha nytt överallt! Haha

Diana

Sv: Tack! Det är ingen fara på det sättet. Ska inte gå in på detaljer men den beter sig konstigt, men inte magsjukekonstigt...

Miss Dramaqueen

Jag är så desperat att jag funderar på att börja gå nu direkt...

Malle - Hockeyfru

hihi jag är villig att byta ut min man oxå för lite sommarvärme :D

Gun

Njaa, jag skulle själv kunna ge ganska mycket för en thailandsbiljett just nu...jag följer med om du lyckas få tag i två:)

attis

Hej vännen. Nu försöker jag sitta vid datorn en stund. Är försiktig som bara den. Jag ahr röstat på dej och håller alla tummar jag kan. Jag vill oxå ha en bilett. Ha det gott.

Kramen

Ellis

Jag vill också till Thailand!!!!



Sv: Vi brukar inte ha tomte alls :D Syrran är 11 år i april.. de är ute för henne :D

Pernilla

OK det var ju synd för det var en bra gala =)

Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag har fragestund i min blogg idag!



Har du natt att fraga om mitt liv i Dubai tillexempel?



http://trollungeidubai.blogg.se/2010/january/796-do-you-have-anything-to-ask-me.html

Gabriella

ja :)

Simone

Skulle gärna ta ett flyg dit jag med ^^

Erika

sv. Absolut :p

& aha okej ^^

thakock

Vad illa! Stäm dom!



sv: haha nej du ser inte ut som en häxa! Men har du inte redan ganska platthår?

Bitterfittan

haha sant! allt bra med dig? (: