JUL IGEN ?

Snart är det JUL igen och vi har bakat pepparkakor i dag. Det gäller o vara bra förbered till nästa år. Så klart har man inte haft tid o blogga om man får baka med mina gullungar. Ja och det var ju massa annat också som hände i dag, men det tar vi imorgon för nu måste jag släcka ner för i morgon är det full rulle och en hemsk dag full av SKRÄCK..





Petter-Nicklas

Brända pepparkakor? Så länge inte någon av barnen bränt sig, så är det ju ändå överkomligt.



Om du har lust, så har du en liten award i min blogg. :)

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Vi bakade inga pepparkakor i år, vi hade aldrig tid. Så degen bara låg där i kylskåpet tills vi fick slänga den :( jag som tycker att det är tradition!

Gun

Gott med pepparkakor! Under en av mina graviditeter fick jag dille på brända pepparkakor:)

Ida

gott med pepparkakor :)