Malin

Haha vilken rolig bild! :P



Ja jag hade väl hoppats på att göra det men nu tror jag att det var falskt alarm..känns som att värkarna avtar..

tarja

Hahahaha... den var bra!

Anki

Den bilden var jättebra



Kram

Emelie

Sv: nej det är de inte :(

haha rolig bild ;)

Hoppas allt är bra med dig ! kram

roos

sv: hahahhaha så klockren

Alexandra

åh tack så mycket:)!



HAHA men va söt bild!

vesna.blogg.se

Tack för halsbandet söt= ) länkade precis till din blogg! Tacktack =)

thakock

sv: Okej, Jag tycker så mkt om carmen ly. Det är verkligen fint!



Sanna så klart ;D

ida

svar: ah, hehe :P

N I L M A

hahaha den var bra ;)

yasmine modell fru och mamma

ja de är inge kul.

ja de fanns mkt bra affärer. nej hittade inget hade så ont så jag kallsvettades o var svimfärdig inge kul att gå i affärer då. Får åka tebax när jag mår bättre hehe.

nu ska jag nog hoppa i säng, ryggen värker också.

har du en bra kväll? kraaam

Ellis

BAHAHA Mer en kåtbock som gillar tuttar! :D



Kom ut därifrån meddetsamma!

Ellis

Haha tusentals är att ta i :P Men tydligen gillar ni mig som klantig o "Blond" :D

Malle - Hockeyfru

hahaha DOH! :D

Josefine- mamma till Olivia

haha men så söt :)