LATA ÄR DE ALLIHOPPA

Vad ska jag göra med min lata familj ? Medans jag o Tessy jobbade hårt och bar möbler latade resten av familjen. Vilken tur att jag har Tessy i alla fall.

JESSICA LATAR MEDANS CARMEN LY LEKER MED EN KOMPIS







VILKEN TUR ATT JAG HAR TESSY








Victoria ♥

sv. jaa så himla skönt!

Erica

Gid så sööt hon är! =D

Em

Hahaha! Va du glad att de andra slappade så du kunde njuta av Tessy all by yourself! :D

Malin

Sv: Tack! :D Haha jasså? Tindra går alltid till datorn först och tittar ;)



Hehe det är tur att du har någon som kan vara social med dig när alla andra sover iaf :)

Felicia

sv: hehe aa, om du inte sätt ännu så har min nya design kommit upp ;)

Ellis

GUD vad härlig första bilden på Tessy var, helt goooo!

Thakock

Hon är sååå söt! =D

Erika

sv: Ja eller hur :)



Godnatt!

Lillasyzter

haha vad roligt!! den lilla var det minsann fart i!!

emma, ung mamma åt julia [foto]

ja alltid roligt med lite nytt! dock var dom så fula när jag satt upp dom så jag tog ner dom igen :P haha! allt bra med er idag? :)

Renee

Tur att du har någon som håller dig sällskap.

Josefine- mamma till Olivia

Sötaste tessy! Ett underbart sällskap :)