MANNEN O JAG- ISHOCKEY

Mannen försöker o konventera mig till ishockey fanatiker. Fattar han inte att det är hopplöst ?
I går hade han bestämt att nu ska han få frugan o bli intresserad. Där satt vi på soffan och tittade på den obegripliga sporten medans mannen förklarar hur saker o ting står till, han hoppar på soffa, skriker, klappar på händerna och torkar svett på pannan. den där sporten verkar ju vara livsfarlig. Man kan ju få hjärtattack för mindre.

JAG  däremot ställde en o annan dum fråga:
 
Vad har de i byxorna? Är det blöjor ?
 
Varför flåsar han ? Är de otränade ? De måste väl träna innan de börjar göra sina piruetter.

Titta nu ska de pussas o kramas. Annars vill inte män krama varandra, men ge de is, skridskor o klä de i  blöjor då kommer känslorna fram och framför tusentals människor är det ok o pussa, krama och hoppa på varandra.

Efter en halvtimme gav mannen upp och jag fick låva att aldrig mer försöka o få mig o titta på ishockey
JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Nej ishockey är värdelöst att kolla på! Man ser ju aldrig pucken :O

K

haha precis, nu kommer han nog snarare förbjuda dig att vara i samma rum som han när han kollar hockey! =D

Renee

Jag håller med dig, varför ska vuxna karlar jag runt efter en liten eländig svart sak, som knappt syns.

Janne

Ishockey är en snabb spännande sport som kräver lite av tittaren. Alla som gillar hockey är extraordinära och håller dom på Färjestad så finns det en vän här.

Du borde lära dig förstå hockey men jag förstår din man som gav upp. Skulle nog jag med ha gjort. ;D

evelina

javisst :D

alt bra idag?

Emmelist

Jo jag är smal...men vill komma i form igen. min rygg mår sååå mkt bättre när jag tränar. nu har jag konstant ont i den + huvudvärk. så bäst att sätta igång!

Qb

ja usch vad fult de är med tomtar :P

ABSSOLUTAARNELA

ja precis :/

thakock

sv: hehe ;D



Kan ge dej en ledtråd om du vill =P

thakock

sv; hahaha...Ingen spännande dog. Men det händer annat....Mest synd om lynette o tom!

ida

svar: ah :P

Martina, fotograf och mamma

jag kan bara hålla med dig i det du skrievr...

Ellis

HAHA SÅÅÅ BÄST <3

Anki

HAHHHAHHAAHAHHAH, han fick väl nog, hahahahahahaha

Du är så rolig du



Kram

Malin

Rätt inställning! :D Det finns ingenting som är roligt med hockey. ;)

till Janne

sv. så ishockey o fiske ?Något annat tråkigt som du tycker om? Du sitter i skogen o gör efter fåglarnas röster ? Nu måste du nästan starta en blogg så vi får ge igen lite.

Josefine- mamma till Olivia

hahaha :P