MANNEN OCH JAG-ÅNGEST

Jag har tydligen plågat mannen med målningen och värre ska det bli i dag. Mannen vill titta på skidåkning i stället.

MANNEN: Jag fick inte titta i går alls för jag la hela min dag på målningen.
JAG: Hela dagen ? Älskling, du målade två timmar på kvällen.
MANNEN: Ja, men jag hade ångest hela dagen och mardrömmar hela natten.

fanny

finblogg!:)

Malle - Hockeyfru

haha märkligt :D haha ja tvingas kolla skidåkningen, han missar inget..bättre att göra nåt vettigt hihi

Anki

Ja, män kan få ångest för de mest undeliga saker



Kram

Sanna

Tack så jättemycket!

Gun

Hahaha! Stackars mannen vad lätt han måste ha att få ångest;D

annsan_s

Hejsan!



Svar: Vänskap kan man inte få för lite av!



Jag är så less på all sport...När vi ska äta middag

så tar gubben min maten med sig till tv-rummet för att kunna se sporten samtidigt, han kan ju missa nåt!



Ha en bra söndag!

Kram

Erika

sv: hehe jaddå :)

Linn-Lay

åhh tack :) hoppas du har fått e fin natt :)

Bella

haha visst är vi. Händer idag då? :D

Angelica - fyrbarnsmamman

ja Freja vägrar ju oxå pottan. Svårt det där när dom får fix ideer för sig.



Hoppas helgen har varit bra för er

Sara

Sv: Mhh! :)

Maria - I hjärtat av Landskrona <3

haha män gnäller verkligen för allt .. man kan inte leva med dom men verkligen inte utan dom heller :P

Linda

Vilken härlig blogg!

Ellis

Hahahahaha jag älskar ert gnabb

Ness

hihi ja