MANNEN OCH JAG- BANTA

Mannen sitter i sin lastbil o ringer hem..

MANNEN: Vet du vad jag gör ?
JAG. Ringer till mig o tjatar.
MANNEN: Det så klart men vet du vad jag äter ?
JAG: En hamburgare ?
MANNEN: Juste.
JAG: Var det inte så att du skulle banta ?
MANNEN: Du kan inte stoppa mig för du är i Kumla och jag är i Karlskoga hahaha
JAG: Det blir morötter för dig till middag då.
MANNEN: Nej älskling jag skojar bara jag äter just nu en jätte jätte hälsosam sallad.
susy

taack såå mkt (: det blev jag hehe

Pernilla

Tack såå mycket =)



Ha en fortsatt bra dag!!

Denna Sanna Kvinna

Hehe, ge honom ännu få morötter nu :D

thakock

sv: Ja, för något år sen hade vi en lite jordbävning här i sverige. Vi nere i skåne kände av den riktigt ordentligt!

Renee

Bor ni i Kumla?

Vi har sommarstuga i Hampetorp/Odensbacken.



Sv: det är väldigt sällan jag har en sån städenergi

Ellis

Hahaha och den köpte du va? :O

Josefine- mamma till Olivia

haha :P