MANNEN OCH JAG- FÅGELINFLUENSA

Mannen och jag njuter av en frukost i tystnad si så där 20 sekunder. Jag öppnar en ny förpackning med kyckling pålägg med  en stor kniv. Mannen säger då  att den förpackningen är återförslutningsbar innan jag massakerade den med kniven. Vem brur sig. Jag vet ju inte ens vad återförslutningsbar är. Jag lyfter då bort första kycklingsskivan och tar andra på mackan.

MANNEN: Och vad var fel med den ?
JAG oskyldigt: Inget
MANNEN: Nej, berätta nu. Tittade den på dig konstigt ?
JAG: Nej.
MANNEN: Pratade den inte hyttala-hyttala ?
JAG: Men sluta.
MANNEN: Men berätta då ?
JAG: OK. Det var en röd prick på den.
MANNEN: Va ? En röd prick ?
JAG: Ja, det kan ju vara fågelinfluensa.
MANNEN. Va, har kyckling fileen fågelinfluensa ?
JAG: Bara den första biten.
thakock

thakock

Haha, jag gör så med allt! Tar alltid andre skivan! =P

Gun

Hahaha! En röd prick kan vara riktigt farlig!:D

emma

tack så mycket gumman och detsamma

Jennie

hahahaha ja man vet ju aldrig :P