MANNEN OCH JAG- FÅNGE

Mannen och jag målar taket..Mannen är trött på mina projekt .

MANNEN: Hur skulle jag göra för att slippa det här helvetet ?
JAG: Jag har en  enkel lösning. Skilj dig !
MANNEN: Jag skulle inte klara av  himmelriket i lugn o ro. Jag är för skadad.
JAG: Ja, då får du leva kvar i helvetet med mig. Och vet du vad ?
MANNEN: Vad ?
JAG pekar mot ett ställe: Du har missat en ställe där o måla...

Och då kastar han färg på mig....
DONKEN

ja han blev väl sur för hon var idiot i teve, eller hur var de? skämde ut henne och allt va de va, men de är bara rykten vad jag vet, så jag veeetinte. :P

Gabriella

ja verkligen :D

Ellis

Haha onda Kadri, I like! :D



Sv: nej jag betalade med pengar faktiskt. :D

Bitterfittan

vad sysslar du med ikväll? (:

Janne

Hahaha! Ond rätt igenom är du! :D

DONKEN

..eller så tog hon sin chans att glänsa, och sa det hon tyckte och tänkte. haha... ja man vet aldrig. TV kan ju vinkla allt till ens för/nackdel, så, haha... men tja. du får väl fråga henne ? :P

angelica

tack =) ..



Jasså gör dom inte det, va jobbigt:p full rulle hela dagen då med andra ord hihi =)

N I L M A

hoppas du sover gott nu :D

ABSSOLUTAARNELA

va händer idag? :D

thakock

Haha, du e så snäll så ... ;D

sv.till Janne

sv. Tack Janne. jag försöker o vara så elak jag kan