MANNEN OCH JAG-MUPPFAMILJEN

Vi är på väg hem från Marieberg köpcentret. Vi sitter i en bilkö och mannen tittar ut igenom bilfönster.

MANNEN: Det känns skönt o inte vara ensam.
JAG: Vad då ?
MANNEN pekar igenom fönstret: Titta det finns en till muppfamilj. De verkar också ha bilen full med ungar.
JAG skakar på huudet: AHAH?
MANNEN: Och de är ju en riktigt smart familj. de har ju óckså köpt en citröen.
JAG skakar ännu mera på huvudet: AHAHA?
MANNEN. Ja, så vi är ju inte ensamma.
JAG tar honom i handen och tittar medlidsamt i hans ögon: Älskling. Det är våran bil som speglas i affärens fönster. Vi är ensamma i vår mupphet. alldeles ensamma.
MANNEN: Va ? Så inget hopp?
JAG: INGET
Louise

hehe btack :D:D

Petter-Nicklas

Ja, hoppet är nog ute för er del. Det är bara att njuta av ett liv i muppighet ;)

Emelie, Elliotts mamma

hahahahah..roligt :D

Malle - Hockeyfru

hahahhaha speglar sig..hoppet är de sista som lämnar en ;D

attis

Stackars lilla maken. Nu måste du vara snäll med honom fniss

MyzaaN - Princess Pink

Haha ja absolut :D nu är det bara att skaffa röster och vinna som gäller också :D kram

luckeboi

sv; najs! Då kan jag följa dig med ;)

Carolina

Skönt att ha en muddfamilj i alla fall. Jag är singel. Men jag har ju min ursprungliga muppfamilj som jag älskar :)

DONKEN

hahahhhaha xD en cittra med storfamilj, big NONO.. :P ohååå ett på nyår :D 31a då, eller 1a januari? :P många kramar!

Sarah Stacy Moatamid

Hahahahha du skriver så klockrena inlägg :D



Sv; hihi jaa, kul med många läsare! ;) Jag diggar den bilden också, haha några frågar om vi är TVILLINGAR :o Så mkt liknar vi inte varann :p

Kram!

Em

Men aj! Alldeles, alldeles ensamma i hela världen.. :( Hur skall detta gå!?

LIENE

sv: Så kul att du tyckte det:)

Japp, i år blir det idol.

Josefine- mamma till Olivia

hehehe :P