MANNEN OCH JAG

Jag sitter framför datorna och MANNEN vill att vi ska göra något annat för han är uttråkad.

MANNEN: Vad gör du nu då?
JAG: Lägger ut auktioner på Tradera.
MANNEN: Ska du försöka o sälja mig. Fet och 45.
JAG: Nej då. Det är så ute med feta  45 åringar just nu. Det var ju inne förra året.
MANNEN suckar och sänker ner huvudet: Vad synd då.
JAG: Men det är ju som med modet som kommer tillbaka efter några år igen. Du kan ju bli populär om några år igen.
MANNEN: Så hoppet är inte över ännu?
JAG: Nej då. Inte alls. Försök bara o hålla dig kvar vid fet o 45 så kanske om 10 år kan det bli affär.


Anki

Vad säljer du för något ????



Kram

annsan_s

Tackar så mycket! Det får jag säkert. Hoppas du oxå får det! Kram

Bella

Gott nytt år, i efterskott!! Hoppas du fick en bra nyårsafton? kram :)

Rebecca

Hahaha...klockrent!

Janne

Hahaha, först ger du honom en liten gnutta hopp sen sparkar du undan fötterna för honom. Du är en mycket ond kvinna! ;D

Ellis

Hahaha evil!