MILLIMINI REA

Fantastiskt fina o gulliga barnmöbler på MILLIMINI.SE  är nu 10-20 % billigare. Tycker de är jätte fina,men lite dyra för min plånbok just nu.

 Men ingen fara STINA LEE har tävling just nu och man kan vinna en möbel från millimini. Hon har bara si så där 20 000 besökare varje dag så jag tänkte att hon behöver en länkning från lilla mig.. haha nej jag skojar. Tänkte att ni kanske vill tävla hos henne. GRATIS är väl ändå bäst. Lycka till !!!

rebecca

haha fråga mig inte, jag döör inombords -.-

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Å de där är så fint :)



sv: Men man kan få superbra bilder med vanlig kamera också :)



kram

Josefine- mamma till Olivia

Åh, man blir bra sugen på att fixa ett rum till Olivia :)



Hoppas allt är bra med dig och familjen!

LIENE

sv. det är verkligen fint:)

Britt

Hade vi haft mer pengar på förskolan jag jobbar på och inte redan var bunden av avtal varifrån vi måste köpa våra möbler hade jag lätt kunnat köpa.