MONTAZAMI STAILAR HAMBURGARE

 Har ni sett nya MAX reklamen ?  Ni vet den där Hollywood frun som pratade som hon skulle vara sömnig hela tiden och tog på läppstift varannan minut? Hon är rösten i nya reklamen. 
Hon lärde sig koka kaffe ett år sedan och nu stailar hon hamburgare. Nästa år hittar vi henne i pizzerian nära oss o baka pizza. Men hon äter väl inga hamburgare själv ? För mycket kolhudrater, kalorier och allt sånt som gör en fet.
 Undrar hur mycket hon får för en sån reklam ?  Jag vill också designa hamburgare. Men jag måste nog bli Hollywood fru först. Och det är väl en dröm som aldrig  blir verklighet, men man ska väl aldrig säga aldrig. Jag får nöja mig så länge o vara lyxhustru i Villa Villekulla. Och i villa villekulla slipper man läpstift och har tillgång till massor av kolhudrater. Men jag måste erkänna jag är lite nyfiken hur Hollywood smakar...
 Max kampagnen hittar du HÄR
Ida

Tack , säger desamma till din flicka :)

Jadå, Nathalie går som bara den. Hon började med det i början av November :)

Thakock

Jaha, där ser man! Inte alla som får göra det. =P