NÄRA DÖDEN

Som det inte våre nog med tandläkare i dag slipade jag av halva handen.



Jag sa ju inte hela handen.Bara halva, närmare bestämt bara 1 cm. Men ont gör det så i hellsike.
Vänta nu.Jag är ju gift= jag har en MAN. Varför ska jag göra det här då ?  Vart är MANNEN då ?
Han gömmer sig på jobbet....fegis..
Carolina

BRA tack, ska tillrättavisa mitt felsteg ;)

Felicia

sv. härligt jara allt är najs med mig :P

sannie

usch" kan tänka mig det ><



hihi ja :) hoppas på att min mobil kommer imorgon! ^^

Janne

Aaaw, vilket sött litet sår! Du får väl se till att inte allt ska göras på en gång utan snällt vänta tills han kommer hem från sin manliga plikt att dra in pengar du kan spendera. Då slipper du skada dig allvarligt. ;D

Qb

hehe ok

Thakock

Stackare!

Josefine- mamma till Olivia

din stackare!



Hoppas ni får en supertrevlig vecka, kram ! :)

Simone

AJ det där lär kännas :(

Gun

Stackars! Även ett litet sår kan göra väldigt ont. Tur att du är kvinna och kommer över sånt där snabbt, till skillnad mot män som ska ha plåster och man ska blåsa och jag vet inte allt..;)

lukes

Kom ihåg att du är med i veckans blogg tävling. Det är mycket lika i tävlingen så se till att kamma hem flest röster :D

- YE HELLU!

- TACK DU!

GÖZDE;

ja , låtarna är bra :)



Otur !

janine

tack så jättemycket !:D

händer det nåt kul idag ?

till Janne

sv. Men Janne jag hade ju tänkt o bli färdig i år. Men du kanske kan komma o hjälpa till ? Ja om du hinner mellan fiske och klättring.