NOSTALGI

Idag har jag sorterat mina gamla saker. Så många minnen. Har hittat massa saker jag har glömt att jag hade. Hittade bland annat min gamla fotoalbum med bilder på mig som liten busunge. Vill ni se ?
Så klart vill ni det. Eller hur ?
Jag har fotat från fotoalbum så det är inte det bästa bild kvalite, men ni ser ändå hoppas jag och nej jag är inte född på 1800 talet, jag kommer bara från Estland och då hade man mest bara svart-vita kort.

JAG 3,5 MÅNADER. MIN FÖRSTA JUL.



JAG 7 MÅNADER. VI BODDE I EN ETTA, MIN MAMMA OCH JAG. MIN PAPPA VAR I RYSK ARMEE DÅ. VI BODDE DÄR TILLS JAG VAR 4 ÅR. VI HADE INGET VARMT VATTEN, INGEN TOALETT I LÄGENHETEN. ALLA LÄGENHETER DELADE PÅ EN O SAMMA TOALETT SOM VAR I TRAPPHUSET. BADRUM ? DET VISTE JAG INTE ENS VAD DET VAR.



JAG 8 MÅNADER



JAG 1 ÅR. MINA FÖRÄLDRAR VILLE ATT JAG SKA SPELA BASKET SOM DE GJORDE. DE KUNDE INTE HA VELAT FEL. JAG ÄR SÅ OINTRESSERAD AV SPORT.



JAG 1 ÅR O 2 MÅNADER. BILDEN I  MITTEN HAR JAG EN HELT ANNAN HISTORIA O BERÄTTA, MEN DET TAR VI EN ANNAN DAG.



JAG 1 , 4 ÅR



JAG 1, 4 ÅR



JAG 1, 5 ÅR. JAG VAR VIST TJURIG



JAG 1, 5 ÅR. VI HADE ALLTID MASSA SNÖ NÄR JAG VAR LITEN.



JAG 1,7 ÅR HOS FOTOGRAFEN







JAG 1 ÅR O 8 MÅNADER





JAG 3 ÅR. INGA KOMMENTARER TACK.



Så  där. Lite bilder på mig igen. Vad jag bjuder till senaste dagarna. Det ska vi ändra på.
Em

Vad roligt att titta på! Jag är den som aldrig ser likheten mellan bebisen och den vuxna personen, men du var dig riktigt lik faktisk! Kul att se!



Sen är jag nyfiken på en annan sak, men det är ju självklart upp till dig att berätta. Men med den humorn du besitter så skulle du kanske i ett inlägg berätta för oss hur du träffade din man? Och om det var du som gjorde ett kap eller om det var han? :D (Efter vad jag erfar var det du.. ;D)



Ha en underbar kväll!

N I L M A

kul att titta på gamla bilder :D



sv: tack så mycket!

Malle - Hockeyfru

hihihi jisses så söt!!! nu förstår ja din kärlek till loppisar, när ni inte hade egen toa ju.. fniss ;D

Malin

Ja nu är Skrållan här :) Hon ska dock inte heta skrållan utan Molly men ja :)

DONKEN

varför har du inte det då, eller, alltså, är det pga strålningen som alla säger, eller har du barnen i samma rum, eller hur funderar du där? Eller du kanske inte har katt osv, så du hör när de vaknar.. ;) tjusig du var som beeebis! :D Mer än man kan säga om mig, jag var jääättetjock. Det sprang jag av mig sen dock... ;) pöss!

Anki

Där du sitter på kudden är du så jättelik din mellandotter, otroligt lika fast ändå är hon en kopia av din man! Men ni har äktenskapstycke tycker jag, ni påminner om varandra du och din man



Kram

Em

En del av orsaken till att jag blir nyfiken är för att många har fördomen när en kvinna flyttar till ett annat land för"en mans skull" så är hon mer "mannens egendom" än många andra. Jag vet att så inte är fallet, ofta tvärt om och ditt sätt att skriva och din humor skulle bidra till att några kanske blir av med sina fördomar? Jag själv har upplevt fördomar på så sätt att min man hade bra ekonomi,men var mycket äldre. En del trodde jag tog han för pengarna..



Du lever i en speciell situation och kan bidra till att vi andra lär oss något om din. Du ursäktar dig lite när du lägger ut foton på dig, gör inte det! Det är ROLIGT och intressant!! Du är underhållande oavsett om du vet om det själv eller inte!! KRAM

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Då är jag inte ensam :)

tarja

Mysigt att titta på gamla kort. Det där när du är hos fotografen påminner VÄLDIGT mycket om din Jessica... Men då vet du att hon kommer bli vacker när hon blir stor!

SV: Jag tar mot så många barn jag får äran att bära... de är helt underbara men ibland kan man undra vad man har gett sig in på... :D

vesna.blogg.se

så sööt du vA=)

Em

Det hade varit otroligt kul om du hade vågat (jag förstår om du inte gör det) att lägga ut ett inlägg där du på fullt "allvar" ber om hjälp därför att din man har "köpt" dig. Men självklart kan du inte det, risken finns att folk inte fattar att du skojar, men det hade varit vansinnigt kul. Ofta är det bättre att skoja om andras idiotiska fördomar än att ta de till sig. Alla som läser din blogg märker ju av att du inte är ett mesig fruntimmer. KRAM



luckeboi

Vad tycker du om hängslen? Kolla in på bloggen :) Hot or Not?

Em

Men när du har fasta läsare så kan du ju tillåta dig att hitta på mycket mer. Fantisera och ljug en massa. Och ett tips är att när du har skrivit klart så läs genom och ta bort allt som inte behövs för att folk skall fatta poängen. Det brukar jag göra, det blir till att jag halverar inläggen, men det är fler som läser då. Det hade varit så roligt om du bara ljög på och skulle någon vara dumma så kommer jag och kramar dig. Men jag tror faktisk inte det, alla fattar att du skojar. Du skriver med sån kärlek om din man att ingen skulle tro annat än att du älskar han.

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Åh vad roligt att hitta gamla saker som man glömt! =)

Ka

fin blogg :)

Janne

Det var riktigt kul att se dig som liten. Du var söt redan då.



Och sen måste jag hålla med Em i varje superlativ hon skriver om dig. Du skriver jätteroligt och genom det sättet du skriver om din man så lyser verkligen kärleken igenom, åt båda håll. Ni verkar verkligen ha roligt tillsammans och det är viktigt.

MyzaaN - Princess Pink

Ja precis:D kommer säkert på jättemycket som jag kan göra :D kram

Ellis

Haha awww vad söt du var ! OCH ÄR!



Jag som föddes på 90 talet har inte ens så fina barnfoton! :O Mina är fyllda med hemska grimaser.



sv: Jag är stolt över dig, hatar rökning och doften.

Gun

Gud vad söt du var, då också. Det är kul att se bilder från din barndom, och jag håller med Em, jag skulle vilja veta mer om dig. Jag blir nyfiken på ditt födelseland, på hur du träffade din man, på dina föräldrar, din pappa i ryska armén, ja allt. Du är en bra tjej med ett stort hjärta och en enorm humor. Jag gillar ditt sätt att skriva.

K

Vad kul att ha så myket bilder på sig skälv! =) Tror inte det finns så många av mig men jag har ju 5 syskon så de (mina föräldrar) tröttnade väl :D



hehe jodå, har hunnit annat än plugg och bio också =) Haft en bra jultid , men torsdag bär det av hemmåt =)

andreakarolina

Vad tessy är lik dig på första bilden :)

till Janne

sv. tack så mycket. så snäll du är. så klart är humor det viktigaste i en relation. Skratta måste man

Josefine- mamma till Olivia

Åh kul att se bilder på dig när du var liten. Jättesöt var du och man ser verkligen likheten med dina barn, dom två yngsta ser man massvis med likheter. Skulle vara kul att se bilder på dig i Carmens ly ålder :)

Jätteskoj, själv skulle man vilja se någon antydan att Olivia är min dotter, man skulle lätt kunna tro att jake är ensam föräldrer till henne ;) haha skämt o sido, det är kul att hon liknar honom så mycket.



Svar: tack, det verkar vara en lättare förskyldning. Nästäppa och riktigt snorigt men annars ingen fara. Jakes har gått över nästan, så det är skönt :).