NU SKA VI O SHOPPA

Mannen är på väg hem från jobbet och  det är bäst att jag klär mig för jag går fortfarande runt i morgonrock. Måste kasta lite mjöl o damm på kläderna så han tror att jag gör något här på dagarna och hämta in barnen från förrådet så att han tror att jag har tagit hand om de. Vart ska vi ? Ja vi ska åka o shoppa för vår sista 1.50 vi har kvar nu innan barnbidraget kommer. Ni vet ju att vi flerbarnsföräldrar lever bara på barnbidrag eller hur. Förresten, vad får man för 1.50 ? Kanske skulle ta med släpkärran för säkerhets skull.
sarah

ja du kanske kan köpa en påse =) fylla den med luft och låtsats som du faktiskt har lite grejer i påsen :)



ihihihi



///SCVA

simone

en klubba kanske? ;) Ha så skoj!

alexandra

sv; eller hur :)

Em

1,5 mille? Det räcker väl till en liten runda med helikoptern?? Jag tycker du verkar lite otacksam!! :D

Släpkärra? Är det inte det mannen är till för? Det trodde jag.. Ibland är det jobbigt att man måste släpa på de, andra gånger är de bra att lasta saker på. ;D

N I L M A

sv: jaså? ja, så kanske det är då :D

Neha

Haha ja

Härligt:D

Gör du då?=)

fanny

åh, tack så mycket :D

Renee

1:50 då klarar du dig ett tag.

DONKEN

hahhaha!!! :P ska nog testa det jag också, kasta mjöl på mig och rulla mig i lite dammråttor bakom soffan, så han tror jag faktiskt gjort nåt. hahahah! pöss

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Ja lite ;)

ABSSOLUTAARNELA

allt bra? :)