NYA SKOR TACK

Min sko är så ledsen....



Någon som har nya skor o donera till mig ? Storlek 41 har jag bara så ni vet.
attis

Det var ingen glad sko. Jag har 38-39 annars skulle jag skickat ett par glada skor. Ha det bäst.

Kramz

b.esa

haha tack :P

Susy

jaa verkligen! nu vill jag ha sommar eller vååår

Gun

Men usch då. Jag har 37-38 så det går ju inte. Annars hade jag givetvis skickat ett par skor till dig på en gång!

Britt

Tyvärr har jag storlek 35 på skor. Den såg verkligen ledsen ut...och blöt om fötterna måste ju du bli.

Qb

hehe ja

N I L M A

oj jäklar, inte dåligt! förstår att du behöver ett par nya ;)



sv: tack så mycket :D

Thakock

Jag har ett par högklackade stövlar.. ;D

Kanske inget vidare o ha när det är snö o halt ute =P

vesna.blogg.se

jobbigt.

DONKEN

jag har ju, men då fåru komma hit o hämta dem.. :P de är svarta kängor, lite typ som gympadojor men med högt upp. eller så. gympakängor, typ. svarta med insida av vita prickar på svart tyg. :P



sv: tack! ja visstfasen, jag ska ju sskriva nåt om gravid kille o dedär ja. humm, ja det kommer! XD

sanne-madeleine

sv: nej verkligen inte, ja men det låter bra :)

Daniel

Stackars



- har ett par från 1988!

roos

sv: tack! :) allt bra? :)

Diana

Nån 41:a kan jag säkert gräva fram.... men varför? Lite slitage är aldrig fel. ;)



Sv: Jaaaaa.

Martina, hobbyfotograf och mamma

oj de va ju inge kul att dem gått sönder.



sv: väggordet hitta jag på en helt annan sida och den kostar 149 kr som jag vill ha , däremot den andra sidan förstod ajg inte men kommer nog skriva ut dem och ta overheda om man får tag på en.



ha en bra dag!

Nynna

Ja men då får du ju en anledning att fixa nya... =)

Jag har aldrig anledning. Sko på sko... jacka på jacka... osv..

simone

ajdå.. inte behagligt det :/

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja, underbart! ;)

Ojoj, stackars sko...

Jennie

haha ojdå:)

MyzaaN - Princess Pink

haha jo då vi har snö:D men bilden är tagen uppe i stockholm.

I sommras:D<3

Maja

Oj, det där såg inte ut som någon höjdare:S

emma

oj, de va inga hela skor de.

all bra idag?

kram

Ellis

Hahaha shit 41or är inget man skall skylta med :D Bigfot!

Josefine- mamma till Olivia

Ajdå, och vintern är inte slut, blir kallt om foten :P