PICASSO

De flesta stora artister och konstnärer blir kända efter sin död.
Den här lilla PICASSON är närmare sin död än hon anar. Kanske dags o lägga ut konstverken på ebay ?

KONSTVERK PÅ BADRUMSSKÅPEN




KONSTVERK PÅ HALLVÄGGEN



KONSTVERK PÅ TESSYS DÖRR



KONSTVERK PÅ LEKSTUGAN I VARDAGSRUMMET

Em

Aj då! Nu kommer jag ihåg att jag ritade på sovrumsväggarna i sovrummet till mamma och pappa när jag var liten, de fick tapetsera om.. Men jag lever än i dag!! :D

Petter-Nicklas

Vad ska du ha för hallväggen? Jag slår till på en gång, hallvägg och utsmyckning i ett ju!

Thakock

Vilka verk! ;D



sv:Haha, ja det var ju illa. Men dom flesta kan inte sina mobiler. Dom borde vara jätte enkla! Typ 2 knappar eller något... =D

Britt

Har sett något liknande...heter inte stile dada-ism?

Ellis

JAG HADE BLIVIT GAAAAAAAAAAAALEN

Janne

Men konst av sina barn måste ju vara den bästa!? ;D

till Janne

sv. hahah ju då det bästa är det nog. Jag blev SÅÅÅ glad.

Hur är det meh herr Janne då ? Jobbar o sliter ?

Josefine- mamma till Olivia

hehe att det ska vara så kul att rita på ställen som är förbjudna :)