PROBLEM MED BLOGG.SE

Imorse vaknade jag och såg att de har gjort om på blogg.se IGEN. Ingen förvarning alls. Nu kan jag dock varken få in eller lämna kommentarer. Så tröttsamt. Någon annan som har samma problem ?
Och dessutom är min statistik borta. Hur ska jag nu ha koll på mina 5 läsare ?
Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja nog tror jag att du har ett par stycken fler än 5 läsare ;)



Är då inte alls nöjd med deras nya funktioner/stil. Men, men man kanske vänjer sig snart :)

Linda - ndaiL

Ja, det var mysigt :D

Gun

Nu börjar det bli bättre, men jag har haft problem hela förmiddagen. Har du hittat statistiken än? Den finns där, ovanför ditt bloggnamn, under arkiv. Det tog ett tag för mig att hitta den också.

simone

Jo, massa nya funktioner, det gillas :D

Josefine- mamma till Olivia

ja gjort om har dom haha.. se om man vänjer sig fort och lär sig hitta allt igen :)

Sofie

Jag hade också problem imorse, nu har det mesta löst sig men när man först loggar in och ska trycka på översikt, skriv inlägg eller ta bort så ser det riktigt konstigt ut =/



Det var ett tag sen jag läste din blogg nu, men du har haft fullt upp ser jag =) Är allting bra med dig/er? =) Några speciella helgplaner kanske? =)

Ellis

Jag hatar ÄNDRINGAR!!!



sv: Naglar växer i vatten fattar du väl!? DISKA PÅ DU! :D



Jag är glad att din dotter trivs <3