SÄNGHELVETET

Vi har boxerat upp sängen. Ett tag trodde jag inte att vi skulle överleva. Mest var jag orolig för mig själv förstoss. Jag menar MANNEN är ju färsäkrad och en resa till ULLARED vore ju inte fel. Han har ju låvat o aldrig sätta sin fot där så länge han lever så jag får väl fixa så att jag kommer dit..
 Sängen är 160 bred och jätte tung. Och då menar jag JÄTTE tung. Sängen skulle upp till övervåningen. Trappen är väl inte den bredaste kanske och dessutom finns det massa bröte på gålvet runtomkring. Barnen alltså.  På tanke att jag är BLOND och KLEN och ja MANNEN är blond och ja också KLEN då var det ju dömt o misslyckas. Huvudet kändes som det skulle sprängas, min livmoder tappade jag någonstans på vägen upp och ett o annat finger klämdes sönder. Men upp fick vi sänghelvetet. Så himla stolta är vi. Tänk att vi klena muppar klarade det alldeles själva. Vad blir det näst ? Lyfta taket så den järnsängen från IKEA får plats ? SNÄLLA SNÄLLA !!!
 Nej, nu knackar MANNEN på badrumsdörren o undrar vad jag håller på med...

JenU♥

Sv; det är en kaffetermos/mugg =)

Ida

Tack så mycket! :)



Ja det är ju olika för alla små barn :)

Janne

Vad duktiga ni var! Med såna supermänniskor blir det ju inga problem att lyfta taket. ;D



Du gissade helt rätt i ett tidigare svar. Jag jobbar och sliter.... mycket och intensivt just nu. Och jag har ju ingen kvinna som snor dom av mig så jag ser fram emot en längre resa till sensommaren/ hösten. ;D

Thakock

Usch ja! möbler e skit!

Jag o sambon blir alltid ovänner när vi bär grejor. Hhaha

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

verkligen P=(

Linda - ndaiL

jodå, jobbdagen har varit helt okej :)

- YE HELLO !

- haha i know dear!

janine

okej :)

men ni har kollat på det tidigare år ?



jag brukar inte kolla på let's dance men hade inget bättre för mig igår :)

sanne-madeleine

sv: jadå, alltid lika kul med dem såå :)

alexandra

sv; haha ja:D

emma härnqvist/perfektion

haha du är för rolig! skönt att de gick till slut då..



..jo jag vet, systemet speciellt, de är galet.

karolinajonsson

media, eftersom jag går den linjen :D

Ellis

Hahaha du måste hitta livmodern innan Jessica målar den grön! Du kommer få ailiens!

till Janne

sv. ahah och vart ska du resa då ? Eller är det hemligt ?