Malin

Haha taskig han är ;)

Gun

Jag har nominerat dig! Hoppas det går bra, du är ju bäst!:)

N I L M A

haha ja det ser kul ut :D

Emmelist

söt hon e :D

Pernilla

Söta bilder =)



Ha en fortsatt bra dag!!

Felicia

sv: Hehe aaa verkligen :P

JULIA - fashionbyjulia

SV: Det tycker jag också. Vill ha allt ;P

Patricia ung mamma till Saga

Tack så mycket!

Du har också jätte söta barn! :)

DONKEN

hähä ofcååårse. haha... min gubbe kör nästan alltid, och därmed tankar han alltid. ;) Men det är inte för jag är nå antifeminist, det är bara för jag dels inte ooorkar, och dels har blivit livrädd att köra bil sen jag fick barn, i princip. pöss!

Bitterfittan

hahah nej det har du fan rätt i ;) åh söta bilder!

Ness

haha sov bara 1 timme inatt :P

madelen

Jo jag förstår att det är jobbigt när dom inte lyssnar men man ska inte ge upp för det.

Hoppas att det går mycket bättre för henne på den nya skolan.