SLUTBLOGGAT

Nu är det slutbloggat. Jag vann inte under kategori mammablogg. Inte oväntat ju jag sa direkt att Sandra kommer o vinna och jag hade rätt. Så nu ska jag gå o gråta ut mina ögon och aldrig mera blogga igen. 
  Jag vill ju inte vara dålig förlorare så ETT STORT GRATTIS TILL ALLA VINNARE.



Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
lukes

Ville bara säga att jag har bytt blogg

Nattstad.se/lukes



Följ den istället för lifeoflucke så är du snäll. Kommer fortfarande att följa era. Ha det bra!

Isabel

Men inte menar du väl allvar med att du ska sluta blogga? :o

fanny

åh, tack!:)

ska försöka fixa mer bilder !;P

thakock

naww! Du vinner säkert nästa gång!

EN MASJÄVEL

Tjabba :D



TAck för din fråga :D



Håll utkik på bloggen efter svaren på frågorna :D



Va pysslar du med då?

annsan_s

Svar: Jag älskar hans musik!



Du menar inte på fullt allvar att du ska sluta??

LIENE

sv: för oss blev de ju inte så små:9 men platta, hehe. men vad kan man förvänta sig av pulver.

Em

Hahaha! Av någon anledning så tror jag inte på dig, som tur är!!



You rock, girl!!



God morgon!

Hannele - Mamma till Kevin h

Svar:

Hehe förstår det :) När brukar dina barn vakna då? :)



Ja precis illamåendet går ju över men det evigt kissadets är inge kul :P haha...det är väl inte att må illa heller men det går ju över iaf :P

Halsbränna är också hemsk :P Usch..haha..inte för att jag har fått någon halsbränna än men det kommer nog det med :P

Anonym

sv: hehe japp dte gjorde jga hoppas du också gjord edt :P

mina

Ha en skön dag söta.kram

Jessica

Hahah :D Jag lovar att du var värd att vinna iallafall! :)



Sv: Jo, jag spelar gitarr.. men inte så komplicerade saker :P