Gun

Vad roligt! Grattis till nomineringen. Jag har redan röstat på dig nu!:) Lycka till.

LIENE

sv: eller hur, hon är riktigt bra på att rita, man kan se mer i hennes blogg som jag länkade i samma inlägg:)

LIENE

Jag röstade så klart på dig:)

thakock

hehe, jag höll koll så jag rösta redan innan =P

Em

Vad kul!! Både att du är nominerad, men också att du hittade mannen!! Ja, om du fortfarande älskar honom förstås.. :D

Ellis

KLART jag röstar!

MyzaaN - Princess Pink

ja man får ju göra något bra för mänskligheten ;)

haha .. klart jag ska rösta på dig :D<3

GÖZDE;

tack haha :)

röstar på dig nu :)

Förlåt för sent svar, har ignorerat bloggen lite haha ;d

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Tack:D

Tokmorsan.se

Hejsan! Mysig din blogg är. Kram kram

Josefine- mamma till Olivia

Har röstat på dig :D

Renee

Självklart var jag inne och röstade på dig! Nu håller vi tummarna!