SOVDAGS



Ush vilken dag idag. Är dödstrött just nu o ligger i sängen med datorn. Inte lätt o resa till flyktingförläggningen, Stockholm och tillbaka ...hahaha. Förlåt att vi har haft roligt på eran bekostnad idag. När jag visade upp mina barndomsbilder i går tyckte Egoinas mamma att jag skulle driva lite med er och se om ni trodde på mig när jag skulle skriva att jag behövdes räddas från min svenska gubbe. Hon tyckte att folk har så mycket fördomar när en yngre kvinna bor med en äldre man så de skulle få läxas upp lite. Och hon har ju rätt folk är fulla av fördomar. Igenom åren har man hört så mycket roligt och sett så mycket konstigt beteende mot oss. Jag brukar alltid säga till mannen att de är bara avundsjuka att vi har det så bra och att vi är lyckliga och därför skvallrar de.
Hur många av mannens jobbakompisar tror ni varnade honom för mig innan de ens hade träffat mig ? Nästintill alla.
 Mannen och jag har haft roligt i dag i alla fall och han tycker att jag får vara hans lilla båtflykting ett tag till.
 Nu får jag lägga mig och sova ut för en gångs skull. Nu när jag har fått komma inomhus igen...

kim

håller med!

Malin

Haha, vilken resa vi fick vara med på ;)

K

Förstår att du är trött då du rest så långt ;P



Nej inte tillbaka på Universitetet ännu, men vi hade massor plugg över "lovet" så det är det jag gjort. Men imorgon reser jag tillbaka upp till Umeå så sen går det inte att undvika länge till =P

Maja

Man gud så söt

Alexandra

s: Haha okej, det gör nog inte jag heller! Så ist för nyårslöften vart det mål :D

a

god natt

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja jag är nog en av de som har rätt många fördomar då det gäller unga tjejer och äldre karlar. Speciellt då fruntimmrerna kommer från ett annat land ^^



Härligt och bli motbevisad i erat fall :)

Ness

haha så gullig :D

thakock

Haha, ni är såå söta!



Jo, det är mkt fördomar! =/

sandra

Hej vännen, vad ska du hitta på idag då ?

Puss & Kram

Ellis

Tycker ni skall skita FULLSTÄNDIGT i vad folk har att säga, så länge NI är lyckliga. Ni har tre fina barn ett fint hus och ett underbart liv tillsammans, vad mer skall man begära? Ålder är bara en siffra.

alexandra

så söt!!!!!!



tack!:D

Anonym

haha gullunge :)

Anonym

gullig liten bebis ;D