SOVRUM KLAR !!!!

Jag måste ärligt säga att jag är stålt av mig själv. Jag är ingen Simon o Thomas och ingen Martin Timell heller för den delen men jag är en okunnig blondin och för en okunnig blondin blev det kanska bra tycker jag.

Minns ni hur det såg ut innan ? Inte  ? Låt mig färska er minne då..





Ja ni förstår . FUL FUL FURU överalt.

Så nu har jag fixat. JAG har fixat i ca två veckors tid. Dessutom med två små barn hemma. Mannen har hjälpT o måla gålvet en gång och lÅssas sonen hjälpte o måla taket en liten stund , men om vi säger att jag har gjort 80 % då ljuger jag i alla fall inte.
Fönstrerna ska vixa när det har blivit varmt.

Låt mig presentera underverket då.....















Och vad tror ni det hela har kostat ?

sannie

ingen aning :O



Åh, jag längtar tills jag får ett jobb och flyttar ut till egen lägenhet. DÅ jävlar kommer min lägenhet bli färg glad! :D

Diana

Så himla snyggt! Nu har du en ren palett att leka med! Pris? Ingen aning, sorry... jag är inte så insatt i färgkostnader. Haha!



Sv: Jag jobbar natt inom äldrevården!

Qb

OH VAD FINT

Carrou & the Bird

Riktigt riktigt snyggt! Kram

Anonym

ja visst är det vackert!

Linda

sv: Ja och jag tror det kommer bli riktigt bra=)

Bitterfittan

sjukt fint! har du en bra fredag? (:

Ellis

Vitt är fint.



Skall du ej måla om taket igen? Man ser ju penseldragen? :)

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Snyggt det blev! =)

alexadnraa

gud så fint det blev!

Britt

Det har nog kostat mycket möda och stort besvär.

Jessica

Shit va snyggt det blev! Vilken skillnad! :D

Anonym

Nej du är kanske ingen Simon och Tomas men du har ju haft lite hjälp av Simon och Tomas inte dom rätta kanske men ändå en Tomas och en Simon hihi.Det ser jättefint ut ska bli kul att komma och titta när ni flyttat in där uppe.Ha det bra kram Veronica

andreakarolina

Vad snyggt det blev! Du är grym! Gillar taket, hade nog blivit för vitt om man målat det fler ggr!



hoppas allt är bra med dig och familjen! Puss

Josefine- mamma till Olivia

oj vilken skillnad, så fint ! :)