SPACKELMISSBRUK

Jag har hamnat i en allvarlig missbruk, SPACKELMISSBRUK.  Det här är jobbigt o erkänna, men det första steget med att komma ur ett missbruk är att erkänna att man har allvarlig problem. det hela började att jag slipade o spacklade väggar i vårt nya sovrum. sen när man hade slipat o målat en gång lossnade det ännu mera tapet och då slipar o spacklar man och så om o om igen tills man har missbrukat hela 10 kilo spackel och inte mår man bättre av det. Man vill bara ha mer mer... Jag tror jag måste nog söka hjälp för det här har gått i överdrift Finns det någon SPACKELMISSBRUKS klinik ?
 Det värsta är väl att precis som alla andra missbrukare trar man ner hela familjen i sin missbruk och nu ser att ut som dammrottor....







ps
Det är inte bara spackel hon missbrukar-
mannen

attis

Gomorrn. Farlig, farligt med missbruk. Men det finns ju hjälp att få fniss Bra om gubbeb din köper Saab så slipper vi denna byggsats hahahahaha. Ha en skön fredag.

Kramen

annsan_s

Morrn! Visst låter det gott.



Du det lät allvarligt. Hahaha



Ha en fin dag.

Kram

Josefine- mamma till Olivia

oj oj nu får mannen ta tag i det hela och hålla koll på dig så du inte missbrukar, han får ta över jobbet att renovera om :)

Amanda

Hej!

Har lagt in ett inlägg på min blogg där jag skriver om vad min humor är.. Hittad ett roligt klipp som VERKLIGEN är min humor!! :D

Har vi samma humor?

Skulle vara roligt om du kollade på klippet och kommenterade om vi hade samma humor?

Kramar!!

/Amanda :)

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Isabel

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, du har så sjukt söta barn! :)