STORT TACK TILL ALLA SOM RÖSTADE

SOM LÅVAT ETT STOT TACK TILL ALLA SOM RÖSTADE OCH NOMINERADE MIG HOS FAMILJEBLOGGARNA HÄR  SOM ÅRETS MAMMABLOGG (röstningen slutar i dag kl.20.00). EFTERSOM DET INTE SYNS ÄNNU VEM SOM HAR RÖSTAT KAN JAG BARA TA DE SOM HAR NOMINERAT OCH DE SOM HAR SAGT ATT DE HAR RÖSTAT. Säg till om du saknas så lägger jag till dig med.

CAMILLA- så långt jag vet har hon ingen blogg. Samma Camilla som jag köpte hunden av ?

DRAMAGUEEN-  en rolig bloggare som kämpar för en bra miljö

IDA- en rolig tjej som bloggar om sin vardag

ANKI- en rolig bloggare som tar upp de viktiga ämnen i livet

MALIN- nybliven tvåbarnsmamma som älskar o fota

GUN- en rolig bloggare som kan tekna som en gud

TARJA- rolig blivande tvåbarnsmamma

THA KOCK- en rolig bloggare som kan dessutom allt inom matlagning. Räddade mitt liv igenom att ge mig curry sos receptet.

PETTER- NICKLAS- en mycket rolig bloggare

MALIN- en rolig bloggare som fixar världens finaste naglar

ANDREAKAROLINA- en väldigt fin bloggare med stort hjärta som  läser till lärare och har 

LIENE- en bloggare med musik i hjärtat som vi kanske får se i Idol 2010

ELLIS- en jätte rolig bloggare som kan fixa fina blommor och har nu börjat plugga igen.

MAYZAAN- rolig ung tjej som har en blogg med mode, tävlingar, skola  och vänner

GÖZDE- en blogg fylld av musik, mode, vänner och allt annat rolig i en ung tjejs liv

JOSEFINE- ung mamma till världens sötaste lilla Olivia. En fin mammablogg med mycket bilder

RENEE- en kanska ny blogg som jag har upptäkt.Skriven av en mycket rolig kvinna.

HANNELE- blivande tvåbarnsmamma som driver en fin mammablogg med mycket  vackra bilder på sin son Kevin

JESSICA- En mycket trevlig o rolig ung tjej som har fölt mig från allra början.


  Vem har jag glömt  ? säg bara till så lägger jag till dig med.

Och en gång till ETT STORT TACK till alla er som tog er tid o rösta på mig.

yasmine modell fru och mamma

tack. du har en kanon blogg gumman. nu ska vi se film här kraaaaaaam

camilla

Hej

ja det är samma camilla som du köpte hunden av.

Jag har inte börjat blogga, men jag läser alltid din.

det är alltid lika trevligt

Ha en bra dag

camilla

thakock

hih, klart du vinner! =D

N I L M A

sv: öh vart stod det att jag skulle köpa de? så vitt jag minns stod det att jag aldrig skulle betala så mycket för en sjal.

Gun

Vad roligt att så många har röstat på dig. Lycka till!

vesna

hoppas allt e bra med dig :)

N I L M A

sv: förstår vad du menar, absolut, men du får det lite att låta som att jag tycker att man ska köpa sjalar för flera tusen!

Malin

Tack för länkningen! :) Vad roligt.



Sv: Ja, men det kan ju vara en bra bortförklaring. "Mina naglar blir förstörda, kan tyvärr inte hjälpa till att diska!" ;) haha, nädå.

N I L M A

sv: nä givetvis! det är bara svårt att utläsa skämt när det är skrivet såhär emellanåt! sorry :D

thakock

sv: jepp

N I L M A

sv: hihi, bra att veta! ska försöka lägga det på minnet också :D

annsan_s

Men ett stort GRATTIS! Det har jag missat..Kram

till Camilla

sv. stort tack för både rösten och besöken på bloggen. Får jag fråga hur du hittade hit ?

Ellis

awww söti <3

Josefine- mamma till Olivia

varsågod tjejen, tack för den fina kommentaren om min blogg :)



svar: tack, Malin är duktig på att fotografera :)

Ida

fin blogg du har :)