TA AV ARMEN

Jessica skakar på handen panikslaget. Hon har fått en liten färgprick på fingret.

JESSIAC: Ta av HANNEN
JAG: Ska jag ta av din hand ?
JESSICA: Mamma, ta av hannen. Ta BOTT den.
JAG: Men vad ska du göra utan en hand då ?
JESSICA: Leka.
JAG: Jag tror att du kan leka även om du har kvar dina händer.
JESSICA skakar på huvudet: NE
JAG: Ska vi inte gå o tvätta bort färgen i ställed ?
JESSICA: NE.
JAG. Ja, då får vi klippa av hela handen.

Jessica sträcker fram handen och tittar på mig......
Gun

Hahahahaha!:D

Em

Hahahaha! Så där höll jag på med Egoina när hon var liten också. Jag tror det ger barnen bra inblick i vad humor är. De fattar mer och mer efterhand. Kul!

Sv: Jag förstår vad du menar, har man upplevt att ha verkligen dålig ekonomi så vet man med sig själv att det är inte hela världen att hamna på rumpan i Sverige, man överlever och världen går inte under även om man förlorar hus och/eller kapital. Det är nog de som aldrig har upplevt det som får det värst om det skulle hända de. Fattigdomen som du har upplevt när du var yngre är däremot något som jag ser som fasansfull, att inte veta när man får äta nästa gång.. Tur att det inte är så här och hoppas det aldrig blir så heller. KRAM

thakock

hahahahha =D

Gabriella

ja :D

HelloNicki

Hello sweetie pie!



Allt bra med dig idag?

Ska du hitta på något skoj i helgen?



Kram!

andreakarolina

Hahahaha hon är för söt!!

N I L M A

hahaha :D vilken sötis!

Ellis

haha ajajaj!

Josefine- mamma till Olivia

haha :)