TILLBAKA HEMMA IGEN

Efter flyktingförläggningen fick jag åka till Stockholm för att åka tillbaka till Estland. Fick dock inte komma på båten för de vill tydligen inte ha tillbaka mig i Estland. De vill ju inte ha vem som helst i sitt land. Tur var det för plötsligt dök upp mannen upp och bönade o bad mig o komma tillbaka. Både Jessica o Tessy hade bajsat och han behövde mig för att byta blöjor. Så nu är jag tillbaka i min fångenskap hos min rika(läs: urfattiga) mycket äldre(läs: urgamla)svenska man. Men jag har fått ett mycket bättre kontrakt den här gången. Jag får bestämma själv vilka dagar jag ska städa och vilka tider det ska serveras kaffe. Lyckliga jag fick även 10 kr i fickpengar i veckan.
 MANNEN vaknade precis från sitt mardrömm och lovade aldrig mera lämna sina strumpor på golvet.


ps
Och det här är vad hon pysslar med på dagarna inte konstigt att hon är trött.
Sånna mardrömmar vill man inte ha tänk om hon inte skulle komma på båten och jag redan fått hem mina 15 åringar och så kommer hon tillbaks....... hu så hemskt skulle jag aldrig orka. Det är säkrast att ha henne kvar.
mannen
Em

Hahahaha! Det blir uppenbart bättre förutsättningar för dig nu. Byta bajsblöjor går ju inte för en man att göra och två 15-åringar gör nog inte det jobbet heller. ;)

KAJS VÄRLD ♥

Vilken häftig header och bilderna på sidan sådär, supersnyggt :) En blogg som man blir sugen på att följa!



Gun

Hoppas han är snäll mot dig nu då och inte hotar med att hämta några Thailändskor igen! :D

Bella

tack :) visst är den? tänk vad snyggt till en brunbränd bränna :) lovely. vad jag saknar sommaren nu :)

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Jao jag har märkt det :P hahah...

Men vi har haft det värre förut så hittills äre lugnt ;D



Förut så kunde han vakna någon gång på natten och vara hur pigg som helst :P

thakock

haha =D

Josefine- mamma till Olivia

hehe :)