VAD ÄR DETTA ?

Jag är så himla trött och ska nu lägga mig. Ja, klockan åtta på söndag ska Asta 85 lägga sig, men jag låvar o visa bilder och berätta om dagen i morgon. Men innan jag somnar och drömmer om sommar o sol ska jag visa vad min busunge har gjort i dag...

Vad tror ni det här är?

 
janine

oj vad tidigt! hur lyckades du med ekonomin?

täntke, det är ju rätt tidig ålder ändå och jag har svårt att få ihop det nu^^

Diana

Blodpudding eller? Eller väldigt hårt och torrt bajs. :)



Sv: Tyvärr är det inte jag som bestämmer enligt tårna, så jag väljer att inte tro på den teorin. ;)

Malin

Lakrits eller?



Du har fått en award av mig :)

Linda - ndaiL

ingen aning :S

Gun

Det ser nog faktiskt ut som blodpudding.

vesna

Hoppas att du haft en underbar helg :)

HelloNicki

Heeej sööt!

Allt bra?

Hoppas du haft en trevlig helg! Gjort något skoj?



Kramis

Västkust Mamman

Tack ska du ha! Jo det har ju det, hoppas vårt oxå är mirakel.

N I L M A

hmm, ja vad kan det vara?

DONKEN

sviskon! ser det ut som. tuggade, spottade sviskon på golvet. :P

sv: hahaha nääääh, man kan la inte viiila på en såndär tråkdag, då ska man göra fint inför nästa vecka ;) hehehe... pöss

Daniel

memma eller lakrits

attis

Visst är hon för söt. Jag är kär ju. Tror nog det är blodpudding. Natti,natti och suss gott.

Kramz

Petter-Nicklas

Jag vet, jag vet! Det är rådjursbajs :D

Ellis

Utspottat lakrits?



JAG VILL HA DIG I MIN FAMILJ, Vad skall vi ha för relation?