VÅRE ROLIGT OM...

Det våre så roligt om någon skulle vilja NOMINERA (!!!) mig till årets mammablogg HÄR (bara till 15 januari). De tre som får flest nomineringar går vidare. Har aldrig blivit nominerat till något sånt, det våre så kul. Lite patetiskt att nominera mig själv, men gör ni inte era jobb får jag väl krypa till korset. så låt mig ha min värdighet kvar. SNÄLLA !!!

Miss Dramaqueen

Nu har jag röstat på dig!

qb

Haha ja :P gör du idag då?

idacenterlid

Hihi ja.Jag ska rösta på dig där ;)

Anki

Det har jag oxå gjort nu



Kram

mina

Godmorgon.

Ja det hade varit skoj att bli nominerad till mamma bloggen.Ha en skön osndag..

mina

Ja det är skönt så länge det varar..Allt kan ändras på en dag..ja du vet hur det är med små barn..:) Vad ska du göra denna dag*? kram

mina

Låter som en skön dag med familjen..Du har väl 3 barn eller...Är du mamma ledig än eller? Ska med köpa hem väggord till min prins med hans namn på..

Malin

Jag kan nominera dig i alla fall ;)



Sv: Jo nu kan man skratta åt det men det var inte kul igår, hehe :P Men katterna lever dock fortfarande...

mina

Får man fråga vad för skoj du jobbar med? Skönt så länge man kan vara hemma med sina barn..ska med vara hemma så länge det bara går med min prins...:)

mina

oki...Sig vad är det...? jag som kanske är trög..hihii--

Malin

Du kan få en gratis av mig vettja ;) Haha!

mina

Okidoki..då vet jag vad du menar...Hoppas att din dag blir en skön dag..

Linda - ndaiL

Då kan jag rekommendera den :)

thakock

Jag har nominerat dej! =P

Petter-Nicklas

Jag har nominerat dig!

Malin

Jag har nominerat dig och hoppas att du blir en av dom tre. :)



Sv: Tack så mycket!! :D

Josefine- mamma till Olivia

Synd att man missade att rösta på dig, inte suttit så mycket vid datorn :( DU hade helt klart fått min röst ! :)