VÄRLDENS BÄSTA PAPPA

Det finns en man som är far till miljoner barn. Trots det hinner  han  besöka alla sina barn på julafton och ge de presenter. Vad heter denna underbara man ? Ni har säkert träffat honom. Han heter TOMTEN.

Pernilla

MM det tycker jag allt, för det var en väldigt bra bok.



Ha en fortsatt bra dag!!

Ellis

Ingen skall ju ha träffat tomten! :O Han kommer ju mitt i natten! :D



sv: vet ej, kanske? :O

mina

Jätte söt bodys..Ha en skön tisdag..

SARAH

hur har han hunnit med att producera alla dessa barn undrar jag :)??



Jo persiska för att min pappa är från persien. Min mamam är från sverige och jag har liksom aldrig lärt mig språket... :)



men nu så

Malin

Sv: Haha, så roligt var det inte att städa, men det behövdes verkligen. Men nu är det nagellack på golvet... Bah, tacken för att man städar va? :)

susy

nej verkligen inte!! Vad har du och familjen för planer idag?

Simone

vad sött:D

Em

Tomten är snäll! Synd han inte producerar män också.. :D

N I L M A

vilken söt body :D