VRÄKT

Mannen har kastat ut julgranen. Fråga om jag är ledsen ? Jag och barnen tyckte att den kunde ha varit kvar. Julen är ju ändå om 11 månader. Mannen tyckte att granen hade tappat för mycket barr, men jag har ju superlim hemma och om det behövs kunde ju barnen ha målat den grön. Men mannen gav sig inte och ut gick den där gran jäveln som mannen kallar det...Han hotade med plast gran nästa år. Jag hotade tillbaka med skilsmässa..



Granen är ute nu,men barren är kvar. Hur mycket man än dammsuger hittar man fortfarande barr o kliva på. Som vanligt kommer jag säkert o hitta en barr i stortån fortfarande mitt i sommaren...
N I L M A

haha ja det var la läge nu! :) tiden går snabbt så snart ska den in igen men först vill vi ha sommar ;P

annsan_s

Har ni så kallt än´? Nu har vi - 4. Granen ska ju ut nu, typiskt med barr det. Kram

annsan_s

Har ni så kallt än´? Nu har vi - 4. Granen ska ju ut nu, typiskt med barr det. Kram

annsan_s

Har ni så kallt än´? Nu har vi - 4. Granen ska ju ut nu, typiskt med barr det. Kram

annsan_s

Har ni så kallt än´? Nu har vi - 4. Granen ska ju ut nu, typiskt med barr det. Kram

annsan_s

Har ni så kallt än´? Nu har vi - 4. Granen ska ju ut nu, typiskt med barr det. Kram

thakock

haha, du får köpa bättre gran då! min barra knappt alls!

idacenterlid

Åh tack ! :)

DONKEN

hähäh tack så mkt. :P snyggvegran dedär ju, den kunne väl bara stå i vatten i 11 månader, änna? :P min karl är rtvärtom, hotar med äkta gran. huuua, barr.. ;) pöss!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Tackså mkt=)

Anki

Men så mycket den har barrat??!!! Ha du haft vatten i julgransfoten?? Kanske någon som varit törstig och druckit upp det, hahahahahahahaha



Kram

Madelen

Det hoppas jag med, annars så snälla hör av dig jag vill inte att hon ska ha de som jag för det är inte liv som ett barn ska leva även om jag har gjort det. Jag skulle fan kunna göra ved som helst för att hon inte ska ha de så även om jag inte känner er så skulle jag det.



Gott nytt år till dig mer.

Kram Madde

Ness

oja haha

Gun

Vi slängde också ut vår "granjävel" igår. Riktigt skönt att bli av med den tycker jag:)

Qb

hehe ja