ELLOS FYND 3

Ska visa upp sista sakerna som kom i paketet några veckor sedan. Det har frågats hur jag fick sakerna så mycket billigare än de är nu. Det är så att Ellos hade i sin catalog outlet halva rea priset då, men vissa saker finns fortfarande kvar för denna pris.

2 FÖNSTER LAMPOR som jag egentligen köpte för min mamma men nu vet jag inte om jag ska behålla de för mig själv eller ej, 99 KR



FÖRSTA HJÄLPEN KIT 129 KR



PÅSLAKAN, VERTBAUDET, 119 KR

De blev så fina i Tessys säng



HELLO KITTY UNDERLAKAN 119.50
PARAPLY, 10 KR



DET STOG ATT DET HÄR VAR EN NALLE, MEN JAG TYCKER ATT DET SER MER UT SOM EN ÖVERKÖRD MUS

ardiana

hahahahaha jag håller med dig, en överkörd mus. hahahaha kan inte sluta skratta asså.

fina saker du fyndat :D hade jag behövt till nya lägenheten.



Svar: bordet är nog svindyrt ja men så otroligt snyggt, hade man bott i kina hade man kunnat få en kopia.

gotteochvi♥

tack så mycket!

feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

rösta på mig till veckans blogg och få en av mig länking! !

:) § kram / feliciaaulen.blogg.se :)



du röstar här :

http://jennyhammarstrom.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=b1f8606d7de6bea4ed626f1f30d443c568e45971