13: E JUNI

I dag har vi haft fullt upp hela dagen ska ni veta. Först var vi på loppis i Kumla. Mannen(så klart han vem annars) hade tagit fel på tiden så vi var där en timme för tidigt o de hade ju så klart inte öppnat. Vi åkte därför till Shell o åt glass. Jag smakade den nya ben o jerrys som är den sämsta glassen jag har nånsin ätit. Svindyrt var det så jag åt upp skiten ändå.
 Hittade massa fint på loppiset som jag ska visa upp nån gång, kanske. Sen har jag varit o hjälpt kompisen o ta kort på möblerna hon ska sälja, bjudit henne på lunch o middag, försökt o beundra mannen för hans talang och tänkt att ibland våre det kanske inte så fel o vara döv ändå. En jävla massa skit man skulle slippa o höra.
 Nu är jag ny duschad o fin o färdig för sängen. För sig var jag färdig, helt färdig, redan vid fem för jag har varit dödstrött nästan hela dagen. Jag måste nog börja dubbla min kaffe drickande. Så vad sägs om 20 koppar om dagen ? Någon som vet vart man kan köpa större förpackningar med kaffe ?
Så god natt, sov gott o tack för i dag.

Jag kanske inte syns, men jag håller ett öga på er ändå..



Thakock

Lugnt...vi håller koll på dej ändå ;)



Fräcka bilder! =D

Ally

oj vad coola!

gotteochvi♥

tack så mycket!

Alina

Ja det va inte roligt :P

cecilia

Tryggt och veta att du håller koll ;)

Sjukt coola bilder!!

Ellis

Ben & Jerrys är ej gott.